Autodíly HH

Novinky
23.05.2017
news-novy-e-shop.png

Snažili jsme se vyplnit všechna Vaše přání a co nejvíce zjednodušit vyhledávání konkrétního dílu na Vaše auto. Teď stačí pouze vybrat jaké máte auto a výběr se přizpůsobí konkrétnímu vozu. Vyzkoušejte a pokud budete mít problém a nebo jakýkoliv dotaz, tak nám dejte vědět. Těšíme se na Vás na novém e-shopu.

www.autodily-hh.cz

 

14.11.2013
news-zasilkovna.png

Od 14.11.2013 jsme zavedli možnost zvolit si u nás pro doružení Vaší objednávky, výdejní místo v sítí Zásilkovna.cz. V této době má  tato síť 105 výdejních míst po celé České republice a na Slovensku. Zvolte si odběrní místo ve Vašem městě a ušetřete za dopravu. Zde najdete aktuální seznam poboček Zásilkovny. http://www.zasilkovna.cz/pobocky

30.05.2013
news-on-line-chat.png

Připravili jsme pro Vás on-line chat, pro rychlejší a pohodlnější spojení s námi, pro zodpovězení Vašich dotazů a přání. Chat je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.

15.05.2012
news-nas-e-shop-je-overeny-zakazniky.jpg

Vážení zákazníci,

náš e-shop získal certifikát Heureka.cz - Ověřeno zákazníky s hodnocením přes 95%. Děkujeme za Vaši přízeň a pevně věříme v další úspěšnou spolupráci s Vámi.

15.03.2012
news-vyprodej-nahradnich-dilu-na-skoda-s1203.jpeg

Velký výběr náhradních dílů na vozy Š1203. Napište a nebo zavolejte.

Zobrazit starší novinky a akce...

vyberte si dárek k nákupu :)
Ověřeno zákazníky

Komunikace se zákazníky

 

Maskot komunikace se zákazníky

1. Nevíte-li si rady s výběrem, typem, označením, je Vám něco nejasné? Jsme tu pro Vás!

2. Zákazník se může kdykoliv v pracovní době obrátit na prodejce (tel.: 327 313 641) se svými dotazy, přáními, ale samozřejmě i stížnostmi.

3. Je-li náš telefon obsazený, omlouváme se a zkuste zavolat, prosím, později. Vycházíme vstříc jinému zákazníkovi.

4. Zákazník může komunikovat s prodejcem přes email () na který obdrží do 2 hod v pracovní době relevantní odpověď.

5. V případě špatného porozumění Vašemu emailu Vás nebudeme zdržovat obsáhlou korespondencí a raději vše vyřešíme během okamžiku telefonicky.

6. Pokud nelze zakázku zkompletovat, prodejce osloví zákazníka, navrhne mu řešení a dohodne s ním detaily a podmínky.

7. Zákazník je v každém okamžiku zpracování objednávky informovaný o její změně, ať jde o přijetí, zpracování či odeslání.

8. V případě stížností o nich řekněte přímo nám, jsou pro nás ceněným podnětem ke zlepšení. Pokud jste byli spokojeni, řekněte to ostatním.

 zpět na začátek...

Máte-li jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat:

Rádi zodpovíme Vaše dotazy
 *
 *  *

Proč chceme VIN kód? Rychleji nalezneme vhodné díly pro Váš vůz!
Identifikační číslo vozidla najdete i v malém technickém průkazu vozidla.

 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy při hledání:

autodíly, autodíly škoda, škoda náhradní díly,audi, vw, seat

 zpět na začátek...

Doprava přes zásilkovnu
Dárek k objednávce
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace